Результати голосування Журі Успішних Людей 2013 року у категорії Магазини одягу / Магазин молодіжного одягу
1. |
|
Zara
|
58,33% |
5 |
|
2. |
|
Timberland |
33,33% |
2,86 |
|
3. |
|
Bershka
|
25,00% |
2,14 |
|
4. |
~ |
Lee Cooper |
16,67% |
1,43 |
|
4. |
3 |
Levi’s |
16,67% |
1,43 |
|
4. |
~ |
Promod
|
16,67% |
1,43 |
|
7. |
4 |
Benetton
|
8,33% |
0,71 |
|
7. |
~ |
Desigual
|
8,33% |
0,71 |
|
7. |
3 |
Diezel & Gas |
8,33% |
0,71 |
|
7. |
~ |
Esprit |
8,33% |
0,71 |
|
7. |
4 |
Fashion Club
|
8,33% |
0,71 |
|
7. |
~ |
Jack & Jones
|
8,33% |
0,71 |
|
7. |
4 |
Junker |
8,33% |
0,71 |
|
7. |
4 |
Mango
|
8,33% |
0,71 |
|
7. |
~ |
Motivi |
8,33% |
0,71 |
|
7. |
~ |
Sela |
8,33% |
0,71 |
|
7. |
3 |
Sisley
|
8,33% |
0,71 |
|
7. |
|
Sweet Years |
8,33% |
0,71 |
|
7. |
~ |
Tally Weijl |
8,33% |
0,71 |
|
7. |
3 |
Terranova |
8,33% |
0,71 |
|
7. |
~ |
Tuso |
8,33% |
0,71 |
|
7. |
~ |
Мavi |
8,33% |
0,71 |
|
–. |
|
Bigrey |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Broadway |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Castro
|
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Colin’s |
0,00% |
0 |
|
–. |
4 |
Ecko |
0,00% |
0 |
|
–. |
4 |
Energie
|
0,00% |
0 |
|
–. |
4 |
Jeanzoo
|
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Kenvelo |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
KO’S jeans |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Madoc |
0,00% |
0 |
|
–. |
3 |
Miss Sixty
|
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Motor jeans |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Peacocks |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Philipp Plein |
0,00% |
0 |
|
–. |
4 |
Tom Tailor |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку журі успішних людей найкращим вибором 2013 року, рекомендаціею знаменитостей №1 у категорії «Магазин молодіжного одягу». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2013 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|