Результати голосування Експертів 2013 року у категорії Магазини одягу / Магазин молодіжного одягу
1. |
2 |
Lee Cooper |
50,00% |
5 |
|
2. |
|
Bershka
|
33,33% |
3,33 |
|
2. |
|
Levi’s |
33,33% |
3,33 |
|
2. |
~ |
Zara
|
33,33% |
3,33 |
|
5. |
2 |
Benetton
|
16,67% |
1,67 |
|
5. |
2 |
Colin’s |
16,67% |
1,67 |
|
5. |
2 |
Desigual
|
16,67% |
1,67 |
|
5. |
2 |
Diezel & Gas |
16,67% |
1,67 |
|
5. |
2 |
Ecko |
16,67% |
1,67 |
|
5. |
~ |
Esprit |
16,67% |
1,67 |
|
5. |
2 |
Miss Sixty
|
16,67% |
1,67 |
|
5. |
|
Sweet Years |
16,67% |
1,67 |
|
5. |
2 |
Timberland |
16,67% |
1,67 |
|
5. |
2 |
Tom Tailor |
16,67% |
1,67 |
|
–. |
|
Bigrey |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Broadway |
0,00% |
0 |
|
–. |
1 |
Castro
|
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Energie
|
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Fashion Club
|
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Jack & Jones
|
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Jeanzoo
|
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Junker |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Kenvelo |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
KO’S jeans |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Madoc |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Mango
|
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Motivi |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Motor jeans |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Peacocks |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Philipp Plein |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Promod
|
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Sela |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Sisley
|
0,00% |
0 |
|
–. |
2 |
Tally Weijl |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Terranova |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Tuso |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Мavi |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку галузевих спеціалістів найкращим вибором 2013 року, рекомендаціею експертів №1 у категорії «Магазин молодіжного одягу». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2013 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|