«Фаворити Успіху» logo Магазин молодіжного одягу :: Результати народного голосування за 2 квартал 2013 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 2 квартал 2013 року у категорії
Магазини одягу / Магазин молодіжного одягу
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
2
Mango  58,33% 5
2.
1
Colin’s  50,00% 4,29
3.
7
Miss Sixty  25,00% 2,14
3.
7
Terranova  25,00% 2,14
5. Benetton  16,67% 1,43
5.
4
Bershka  16,67% 1,43
5. Esprit  16,67% 1,43
5.
6
Junker  16,67% 1,43
5.
7
Levi’s  16,67% 1,43
5.
6
Promod  16,67% 1,43
5.
7
Sela  16,67% 1,43
5.
7
Timberland  16,67% 1,43
5.
3
Zara  16,67% 1,43
14.
~
Bigrey  8,33% 0,71
14.
~
Broadway  8,33% 0,71
14.
~
Castro  8,33% 0,71
14.
~
Desigual  8,33% 0,71
14.
~
Jeanzoo  8,33% 0,71
14.
7
Motivi  8,33% 0,71
14.
6
Motor jeans  8,33% 0,71

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2013 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/youth-clothing-store/?results=20132