«Фаворити Успіху» logo Магазин молодіжного одягу :: Результати народного голосування за 1 квартал 2014 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 1 квартал 2014 року у категорії
Магазини одягу / Магазин молодіжного одягу
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Colin’s  56,25% 5
2. Zara  50,00% 4,44
3. Terranova  31,25% 2,78
4.
2
Bershka  18,75% 1,67
4.
2
Junker  18,75% 1,67
6.
4
Levi’s  12,50% 1,11
6.
3
Mango  12,50% 1,11
6.
3
Sela  12,50% 1,11
9.
4
Benetton  6,25% 0,56
9.
~
Broadway  6,25% 0,56
9.
4
Castro  6,25% 0,56
9.
6
Energie  6,25% 0,56
9.
4
Esprit  6,25% 0,56
9.
~
Jack & Jones  6,25% 0,56
9.
~
Jeanzoo  6,25% 0,56
9.
~
Madoc  6,25% 0,56
9.
6
Miss Sixty  6,25% 0,56
9. Sweet Years  6,25% 0,56
9.
~
Timberland  6,25% 0,56
9.
~
Мavi  6,25% 0,56

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2014 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/youth-clothing-store/?results=20141