«Фаворити Успіху» logo Магазин молодіжного одягу :: Результати народного голосування за 2 квартал 2014 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 2 квартал 2014 року у категорії
Магазини одягу / Магазин молодіжного одягу
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
4
Zara  42,11% 5
2.
4
Bershka  31,58% 3,75
2. Colin’s  31,58% 3,75
4.
1
Mango  26,32% 3,13
4.
3
Terranova  26,32% 3,13
6.
4
Sela  21,05% 2,50
7.
~
Peacocks  15,79% 1,88
7.
4
Timberland  15,79% 1,88
9.
5
Broadway  10,53% 1,25
9.
5
Desigual  10,53% 1,25
9.
~
Diezel & Gas  10,53% 1,25
9.
5
Jeanzoo  10,53% 1,25
9.
4
Junker  10,53% 1,25
9.
4
Levi’s  10,53% 1,25
9.
~
Tally Weijl  10,53% 1,25
16.
4
Benetton  5,26% 0,63
16.
~
Energie  5,26% 0,63
16.
~
Jack & Jones  5,26% 0,63
16.
~
Madoc  5,26% 0,63
16.
4
Promod  5,26% 0,63
16. Pull & Bear  5,26% 0,63
16. Springfield  5,26% 0,63

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2014 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/youth-clothing-store/?results=20142