«Фаворити Успіху» logo Магазин молодіжного одягу :: Результати народного голосування за 3 квартал 2014 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 3 квартал 2014 року у категорії
Магазини одягу / Магазин молодіжного одягу
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Colin’s  54,55% 5
2.
6
Terranova  45,45% 4,17
3.
4
Bershka  27,27% 2,50
4.
~
Junker  18,18% 1,67
4.
~
Madoc  18,18% 1,67
4. Mango  18,18% 1,67
4.
2
Zara  18,18% 1,67
8.
7
Broadway  9,09% 0,83
8.
5
Castro  9,09% 0,83
8.
~
Energie  9,09% 0,83
8.
6
Jack & Jones  9,09% 0,83
8.
~
Jeanzoo  9,09% 0,83
8. Pull & Bear  9,09% 0,83
8. Springfield  9,09% 0,83
8.
3
Tally Weijl  9,09% 0,83
8.
5
Timberland  9,09% 0,83
8.
~
Tom Tailor  9,09% 0,83

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2014 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/youth-clothing-store/?results=20143