«Фаворити Успіху» logo Магазин молодіжного одягу :: Результати народного голосування за 4 квартал 2014 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 4 квартал 2014 року у категорії
Магазини одягу / Магазин молодіжного одягу
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Colin’s  50,00% 5
2. Mango  27,27% 2,73
2. Zara  27,27% 2,73
4.
3
Bershka  18,18% 1,82
4. Terranova  18,18% 1,82
6. Benetton  9,09% 0,91
6. Broadway  9,09% 0,91
6. Junker  9,09% 0,91
6. Madoc  9,09% 0,91
6. Pull & Bear  9,09% 0,91
11.
7
Diezel & Gas  4,55% 0,45
11.
4
Energie  4,55% 0,45
11.
7
Esprit  4,55% 0,45
11.
4
Fashion Club  4,55% 0,45
11.
6
Kenvelo  4,55% 0,45
11.
~
Sisley  4,55% 0,45
11.
6
Sweet Years  4,55% 0,45
11.
7
Tom Tailor  4,55% 0,45

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2014 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/youth-clothing-store/?results=20144