«Фаворити Успіху» logo Магазин молодіжного одягу :: Підсумкові результати голосування 2016 року за інтегральною оцінкою
© FAVOR.com.ua
 
Підсумкові результати голосування 2016 року за інтегральною оцінкою у категорії
Магазини одягу / Магазин молодіжного одягу
Info Комплексний, «абсолютний» рейтинг розраховується за результатами голосування трьох респондентських груп.
Споживачі (40%)
Експерти (40%)
Знаменитості (20%)

Інтегральний рейтинг складається за оцінками трьох журі. Фаворитів року визначають: Споживачі (небайдужа громадськість), Експерти (авторитетні спеціалісти даного напрямку ринку) і Журі Успішних Людей (відомі публічні люди і знаменитості).

При формуванні комплексних рейтингів, прийняті наступні вагомості:

Діаграма вагомостей при розрахунку комплексного рейтингу Абсолютний бал = нормований до 5-бальної шкали (середній за рік бал Споживачів × 0,4) + (бал Експертів × 0,4) + (бал Журі Успішних Людей × 0,2).
1. Bershka  5
2.
3
Zara  4,97
3.
16
Pull & Bear  4,88
4.
2
Colin’s  4,50
5.
13
New Yorker  4,07
6. Levi’s  2,64
7.
4
Mango  2,39
8.
5
Benetton  1,813
9.
10
Terranova  1,810
10.
8
Esprit  1,674
11.
9
Lee Cooper  1,673
12.
19
Timberland  1,458
13.
7
Springfield  1,160
14.
30
Desigual  1,025
15. Tally Weijl  0,806
16.
31
Promod  0,798
17.
14
Jeanzoo  0,558
18.
25
Junker  0,507
19.
12
Fashion Club  0,498
20.
11
Motor jeans  0,476
21.
~
Мavi  0,416
22.
12
Tuso  0,363
23.
17
Energie  0,360
24.
27
Kenvelo  0,356
25.
29
Madoc  0,345
26.
28
Sisley  0,308
27.
23
Castro  0,300
28.
26
Tom Tailor  0,290
29.
20
Broadway  0,285
30. Ecko  0,274
31.
24
Jack & Jones  0,252
32. Peacocks  0,195
33.
34
Philipp Plein  0,169
–.
18
Sela  0,169
34. Bigrey  0,121
35.
33
KO’S jeans  0,117
36.
22
Miss Sixty  0,113
37.
21
Diezel & Gas  0,108
37.
~
Motivi  0,108
39.
34
Sweet Years  0,079

Notice
Магазин що посів 1-шу позицію в даному рейтингу, є найкращим за оцінкою споживачів та найуспішнішим торговельним закладом України 2016 року в категорії «Магазин молодіжного одягу»!
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2016 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/youth-clothing-store/?results=2016A