«Фаворити Успіху» logo Магазин молодіжного одягу :: Результати народного голосування за 2 квартал 2016 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 2 квартал 2016 року у категорії
Магазини одягу / Магазин молодіжного одягу
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
4
Terranova  40,00% 5
2.
1
Bershka  36,00% 4,50
2. Colin’s  36,00% 4,50
4.
2
Zara  28,00% 3,50
5.
8
Pull & Bear  24,00% 3
5.
7
Timberland  24,00% 3
7.
6
Levi’s  20,00% 2,50
8.
~
Lee Cooper  12,00% 1,50
8.
3
Mango  12,00% 1,50
10.
8
Ecko  8,00% 1
10.
~
Promod  8,00% 1
10.
7
Tally Weijl  8,00% 1
13.
5
Benetton  4,00% 0,50
13.
7
Castro  4,00% 0,50
13.
7
Energie  4,00% 0,50
13.
8
Fashion Club  4,00% 0,50
13.
8
Jack & Jones  4,00% 0,50
13.
~
Jeanzoo  4,00% 0,50
13.
8
Kenvelo  4,00% 0,50
13.
8
Peacocks  4,00% 0,50
13.
~
Sisley  4,00% 0,50
13.
7
Springfield  4,00% 0,50
13.
~
Sweet Years  4,00% 0,50

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2016 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/youth-clothing-store/?results=20162