«Фаворити Успіху» logo Магазин молодіжного одягу :: Результати народного голосування за 3 квартал 2017 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 3 квартал 2017 року у категорії
Магазини одягу / Магазин молодіжного одягу
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
2
Colin’s  44,44% 5
2.
3
Bershka  22,22% 2,50
2.
4
Mango  22,22% 2,50
2.
8
New Yorker  22,22% 2,50
2.
5
Pull & Bear  22,22% 2,50
2.
7
Terranova  22,22% 2,50
2.
1
Zara  22,22% 2,50
8.
9
Benetton  11,11% 1,25
8. Castro  11,11% 1,25
8. Gloria Jeans  11,11% 1,25
8.
~
Jeanzoo  11,11% 1,25
8.
7
Junker  11,11% 1,25
8.
~
Peacocks  11,11% 1,25
8.
9
Sisley  11,11% 1,25

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2017 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/youth-clothing-store/?results=20173