«Фаворити Успіху» logo Магазин молодіжного одягу :: Результати народного голосування за 1 квартал 2018 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 1 квартал 2018 року у категорії
Магазини одягу / Магазин молодіжного одягу
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Mango  46,15% 5
2.
1
Zara  38,46% 4,17
3. Bershka  30,77% 3,33
3.
1
Colin’s  30,77% 3,33
3. Levi’s  30,77% 3,33
6.
2
Gloria Jeans  15,38% 1,67
6.
4
Tally Weijl  15,38% 1,67
8.
5
Bigrey  7,69% 0,83
8.
5
Castro  7,69% 0,83
8.
5
Energie  7,69% 0,83
8.
5
Esprit  7,69% 0,83
8.
5
Junker  7,69% 0,83
8.
5
Lee Cooper  7,69% 0,83
8.
~
Miss Sixty  7,69% 0,83
8.
~
Motivi  7,69% 0,83
8.
5
Philipp Plein  7,69% 0,83
8.
2
Pull & Bear  7,69% 0,83
8.
~
Springfield  7,69% 0,83
8.
3
Terranova  7,69% 0,83
8. Waikiki  7,69% 0,83

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2018 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/youth-clothing-store/?results=20181