«Фаворити Успіху» logo Магазин молодіжного одягу :: Результати народного голосування за 2 квартал 2018 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 2 квартал 2018 року у категорії
Магазини одягу / Магазин молодіжного одягу
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
4
Colin’s  35,00% 5
2. Waikiki  20,00% 2,86
3.
1
Bershka  15,00% 2,14
3.
6
Castro  15,00% 2,14
3. Gloria Jeans  15,00% 2,14
3.
5
Levi’s  15,00% 2,14
3.
2
Mango  15,00% 2,14
3.
5
Philipp Plein  15,00% 2,14
3.
4
Tally Weijl  15,00% 2,14
3.
5
Timberland  15,00% 2,14
3.
1
Zara  15,00% 2,14
12.
~
Kenvelo  10,00% 1,43
12.
~
Lee Cooper  10,00% 1,43
12.
5
Miss Sixty  10,00% 1,43
12.
4
Pull & Bear  10,00% 1,43
12.
4
Tom Tailor  10,00% 1,43
17.
4
Benetton  5,00% 0,71
17.
~
Bigrey  5,00% 0,71
17.
6
Esprit  5,00% 0,71
17.
6
Jeanzoo  5,00% 0,71
17.
~
Junker  5,00% 0,71
17.
~
Madoc  5,00% 0,71
17.
~
Motivi  5,00% 0,71
17.
5
New Yorker  5,00% 0,71
17.
5
Terranova  5,00% 0,71
17.
~
Tuso  5,00% 0,71

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2018 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/youth-clothing-store/?results=20182