«Фаворити Успіху» logo Магазин молодіжного одягу :: Результати народного голосування за 3 квартал 2018 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 3 квартал 2018 року у категорії
Магазини одягу / Магазин молодіжного одягу
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
2
Zara  52,38% 5
2.
3
Gloria Jeans  33,33% 3,18
3.
~
Levi’s  28,57% 2,73
3.
2
Mango  28,57% 2,73
5.
2
Bershka  23,81% 2,27
5.
1
Colin’s  23,81% 2,27
5. Waikiki  23,81% 2,27
8.
2
Pull & Bear  19,05% 1,82
9.
3
Benetton  14,29% 1,36
9.
~
Miss Sixty  14,29% 1,36
9.
2
New Yorker  14,29% 1,36
9.
2
Terranova  14,29% 1,36
13.
~
Esprit  9,52% 0,91
13.
~
Timberland  9,52% 0,91
13.
~
Tuso  9,52% 0,91
16.
~
Bigrey  4,76% 0,45
16.
3
Castro  4,76% 0,45
16.
~
Energie  4,76% 0,45
16.
3
Junker  4,76% 0,45
16.
~
Lee Cooper  4,76% 0,45
16.
~
Springfield  4,76% 0,45
16.
~
Tally Weijl  4,76% 0,45
16.
~
Tom Tailor  4,76% 0,45

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2018 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/youth-clothing-store/?results=20183