«Фаворити Успіху» logo Магазин молодіжного одягу :: Результати народного голосування за 4 квартал 2018 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 4 квартал 2018 року у категорії
Магазини одягу / Магазин молодіжного одягу
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
2
Zara  29,41% 5
2.
1
Bershka  23,53% 4
3. Colin’s  17,65% 3
3.
~
Levi’s  17,65% 3
3.
5
Mango  17,65% 3
3.
6
Pull & Bear  17,65% 3
3.
6
Terranova  17,65% 3
8.
3
Gloria Jeans  11,76% 2
8.
3
New Yorker  11,76% 2
8.
~
Tally Weijl  11,76% 2
11.
4
Castro  5,88% 1
11.
~
Energie  5,88% 1
11.
~
Esprit  5,88% 1
11.
~
Jeanzoo  5,88% 1
11.
~
Kenvelo  5,88% 1
11.
~
Lee Cooper  5,88% 1
11.
~
Sisley  5,88% 1
11.
6
Timberland  5,88% 1
11. Waikiki  5,88% 1

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2018 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/youth-clothing-store/?results=20184