«Фаворити Успіху» logo Магазин молодіжного одягу :: Результати народного голосування за 1 квартал 2019 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 1 квартал 2019 року у категорії
Магазини одягу / Магазин молодіжного одягу
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
3
Bershka  37,50% 5
1.
3
Colin’s  37,50% 5
1.
2
Zara  37,50% 5
4.
1
Mango  31,25% 4,17
4.
5
Pull & Bear  31,25% 4,17
6.
5
Esprit  25,00% 3,33
6.
3
Levi’s  25,00% 3,33
8.
5
Waikiki  18,75% 2,50
9.
5
Miss Sixty  12,50% 1,67
9.
~
New Yorker  12,50% 1,67
9.
4
Tally Weijl  12,50% 1,67
9.
5
Terranova  12,50% 1,67
13.
~
Benetton  6,25% 0,83
13.
5
Castro  6,25% 0,83
13.
~
Jeanzoo  6,25% 0,83
13.
5
Lee Cooper  6,25% 0,83
13.
~
Madoc  6,25% 0,83
13.
5
Motivi  6,25% 0,83
13.
~
Sisley  6,25% 0,83
13.
5
Springfield  6,25% 0,83
13.
~
Timberland  6,25% 0,83
13.
~
Tom Tailor  6,25% 0,83

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2019 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/youth-clothing-store/?results=20191