«Фаворити Успіху» logo Магазин молодіжного одягу :: Результати народного голосування за 3 квартал 2019 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 3 квартал 2019 року у категорії
Магазини одягу / Магазин молодіжного одягу
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Zara  37,04% 5
2.
4
Colin’s  33,33% 4,50
3.
4
Bershka  29,63% 4
4.
6
Benetton  14,81% 2
4.
3
Mango  14,81% 2
4.
8
Tom Tailor  14,81% 2
4. Waikiki  14,81% 2
8. Castro  11,11% 1,50
8.
7
Esprit  11,11% 1,50
8.
3
Levi’s  11,11% 1,50
8.
5
Pull & Bear  11,11% 1,50
8.
7
Timberland  11,11% 1,50
13.
8
Bigrey  7,41% 1
13.
8
Energie  7,41% 1
13.
8
Junker  7,41% 1
13.
6
New Yorker  7,41% 1
13.
~
Philipp Plein  7,41% 1
18.
2
Gloria Jeans  3,70% 0,50
18.
~
Jeanzoo  3,70% 0,50
18.
~
Madoc  3,70% 0,50
18.
6
Miss Sixty  3,70% 0,50
18.
~
Sisley  3,70% 0,50
18.
8
Tally Weijl  3,70% 0,50
18.
6
Terranova  3,70% 0,50

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2019 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/youth-clothing-store/?results=20193