Результати народного голосування за 3 квартал 2023 року у категорії Магазини одягу / Магазин молодіжного одягу
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Castro
|
50,00% |
5 |
|
1. |
|
Desigual
|
50,00% |
5 |
|
1. |
|
Diezel & Gas |
50,00% |
5 |
|
1. |
|
Esprit |
50,00% |
5 |
|
1. |
|
Gloria Jeans |
50,00% |
5 |
|
1. |
~ |
Jack & Jones
|
50,00% |
5 |
|
–. |
|
Benetton
|
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Bershka |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Bigrey |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Broadway |
0,00% |
0 |
|
–. |
1 |
Colin’s |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Ecko |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Energie
|
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Fashion Club
|
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Jeanzoo
|
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Junker |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Kenvelo |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
KO’S jeans |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Lee Cooper |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Levi’s |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Madoc |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Mango
|
0,00% |
0 |
|
–. |
1 |
Miss Sixty
|
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Motivi |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Motor jeans |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
New Yorker |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Peacocks
|
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Philipp Plein |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Promod
|
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Pull & Bear |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Sisley
|
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Springfield
|
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Sweet Years |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Tally Weijl |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Terranova |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Timberland |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Tom Tailor |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Tuso |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Waikiki |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Zara |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Мavi |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2023 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Учасники конкурсу (не виключаючи і лідера) також можуть вільно використовувати дану інформацію в своїх новинах, прес-релізах, звітах та інших PR-комунікаціях.
Разом із тим, потрібно розуміти, що образ нагороди конкурсу, медалі «Фаворит Успіху – 2023»,
яка вручається переможцям на щорічній церемонії нагородження, а також офіційні
статуси переможця — є зареєстрованими торговими Знаками для товарів
і послуг України, і для їх застосування потрібен дозвіл, ліцензія.
Лідер цього рейтингу має можливісь скористатися правами та привілеями переможця,
«Фаворита Споживачів». Переможець може бути представленим у статусі найкращого вибору в категорії «Магазин молодіжного одягу»
та отримати нагороду, золоту медаль «Фаворит Успіху – 2023», на щорічній церемонії нагородження,
разом із правом використання її образу в рекламі та маркуванні.
|
|