Результати народного голосування за 2 квартал 2015 року у категорії Профільні видання / Авто, мото
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
АвтоБазар
|
46,43% |
5 |
|
2. |
3 |
За рулем – Украина
|
42,86% |
4,62 |
|
3. |
1 |
АвтоМир
|
32,14% |
3,46 |
|
3. |
2 |
Тест-Драйв |
32,14% |
3,46 |
|
5. |
4 |
Авторевю |
21,43% |
2,31 |
|
5. |
4 |
Автоцентр
|
21,43% |
2,31 |
|
7. |
~ |
Auto EVO |
7,14% |
0,77 |
|
7. |
3 |
Car & Music в Україні |
7,14% |
0,77 |
|
7. |
~ |
Авто и цены |
7,14% |
0,77 |
|
7. |
5 |
Український автосалон |
7,14% |
0,77 |
|
11. |
~ |
Auto Bild |
3,57% |
0,38 |
|
11. |
~ |
Дальнобой |
3,57% |
0,38 |
|
11. |
5 |
Мотодрайв |
3,57% |
0,38 |
|
–. |
|
Retro&Exotica |
0,00% |
0 |
|
–. |
5 |
Автомаркет |
0,00% |
0 |
|
–. |
4 |
Автопрофи |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Автоэксперт для профессионалов автобизнеса |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Коммерческие автомобили
|
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Повний бак |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Укравтоконтинент |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Шина плюс |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|