Категорію було виключено з респондентських анкет року за рішенням організаторів рейтингу «Фаворити Успіху», і вона зараз неактивна. Тут показані старі результати дослідження народних уподобань за 2012 рік.
Результати народного голосування за 2 квартал 2012 року у категорії
Профільні видання / Краса
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
Wellness (Інтернешнл Медіа)
50,00%
5
2.
3
Зеркало моды (Ес Енд Ей груп, Агентство маркетингових коммуникацій)
33,33%
3,33
3.
4
Makeup&You Professional (Ес Енд Ей груп, Агентство маркетингових коммуникацій)
25,00%
2,50
3.
2
Косметолог (Ес Енд Ей груп, Агентство маркетингових коммуникацій)
25,00%
2,50
3.
5
Ногтевая эстетика (Ес Енд Ей груп, Агентство маркетингових коммуникацій)
25,00%
2,50
6.
3
HAND & nails + Ногтевой сервис (Естет, івент-медійна компанія)
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2012 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.