Категорію було виключено з респондентських анкет року за рішенням організаторів рейтингу «Фаворити Успіху», і вона зараз неактивна. Тут показані старі результати дослідження народних уподобань за 2015 рік.
Підсумкові результати голосування 2015 року за інтегральною оцінкою у категорії
Профільні видання / Краса
Комплексний, «абсолютний» рейтинг розраховується
за результатами голосування трьох респондентських груп.
Споживачі (40%)
Експерти (40%)
Знаменитості (20%)
Інтегральний рейтинг складається за оцінками трьох журі. Фаворитів року визначають:
Споживачі (небайдужа громадськість),
Експерти (авторитетні спеціалісти даного напрямку ринку) і
Журі Успішних Людей (відомі публічні люди і знаменитості).
При формуванні комплексних рейтингів, прийняті наступні вагомості:
Абсолютний бал = нормований до 5-бальної шкали
(середній за рік бал Споживачів × 0,4) +
(бал Експертів × 0,4) +
(бал Журі Успішних Людей × 0,2).
1.
2
Зеркало моды (Ес Енд Ей груп, Агентство маркетингових коммуникацій)
5
2.
3
HAND & nails + Ногтевой сервис (Естет, івент-медійна компанія)
4,74
3.
5
Makeup&You Professional (Ес Енд Ей груп, Агентство маркетингових коммуникацій)
3,04
4.
6
Les Nouvelles Esthetiques Україна (Естет, івент-медійна компанія)
2,69
5.
4
Косметолог (Ес Енд Ей груп, Агентство маркетингових коммуникацій)
Kosmetik International (Естет, івент-медійна компанія)
0,27
Конкурсант, що посів 1-шу позицію в даному рейтингу, є найкращім за оцінкою споживачів та найуспішнішім виданням України 2015 року в категорії «Видання про красу»!
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.