Категорію було виключено з респондентських анкет року за рішенням організаторів рейтингу «Фаворити Успіху», і вона зараз неактивна. Тут показані старі результати дослідження народних уподобань за 2015 рік.
Результати народного голосування 2015 року у категорії
Профільні видання / Краса
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
3
Зеркало моды (Ес Енд Ей груп, Агентство маркетингових коммуникацій)
31,87%
5
2.
4
Makeup&You Professional (Ес Енд Ей груп, Агентство маркетингових коммуникацій)
24,18%
3,91
3.
HAND & nails + Ногтевой сервис (Естет, івент-медійна компанія)
24,18%
3,70
4.
2
Косметолог (Ес Енд Ей груп, Агентство маркетингових коммуникацій)
20,88%
3,21
5.
6
Your Hair (Естет, івент-медійна компанія)
14,29%
2,35
–.
~
You Professional (Естет, івент-медійна компанія)
7,69%
2,03
–.
~
Укрсалон
5,49%
1,63
–.
~
Косметический рынок СЕГОДНЯ (Естет, івент-медійна компанія)
Ногтевая эстетика (Ес Енд Ей груп, Агентство маркетингових коммуникацій)
5,49%
0,90
8.
Les Nouvelles Esthetiques Україна (Естет, івент-медійна компанія)
4,40%
0,77
–.
~
Kosmetik International (Естет, івент-медійна компанія)
2,20%
0,50
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2015 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Видання про красу».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.