Результати народного голосування 2006 року у категорії Друковані видання / Ділове видання
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Бізнес |
43,43% |
5 |
|
2. |
|
Контракти (Видавничий дім «Галицькi контракти») |
25,25% |
3,11 |
|
3. |
|
Деловая столица |
24,24% |
2,79 |
|
4. |
|
Власть денег |
17,17% |
2,54 |
|
5. |
|
Эксперт Украина |
11,11% |
2,09 |
|
6. |
|
Комп&ньоН |
12,12% |
1,61 |
|
7. |
|
Економіка України |
5,05% |
1,46 |
|
8. |
|
Дело |
7,07% |
1,41 |
|
9. |
|
ИнвестГазета |
7,07% |
1,31 |
|
10. |
|
Діловий вісник |
7,07% |
1,22 |
|
11. |
|
Економіка, фінанси, право |
5,05% |
1,10 |
|
12. |
|
Економіст |
4,04% |
0,95 |
|
13. |
|
Dn-Деловая неделя |
8,08% |
0,94 |
|
14. |
|
Финансовый директор |
4,04% |
0,78 |
|
15. |
|
Экономические известия |
4,04% |
0,69 |
|
16. |
|
Бизнес-консультант |
3,03% |
0,63 |
|
16. |
|
Власна справа |
3,03% |
0,63 |
|
18. |
|
Бізнес: законодавство та практика |
2,02% |
0,57 |
|
19. |
|
Деловой журнал |
3,03% |
0,54 |
|
20. |
|
Личный счет |
5,05% |
0,482 |
|
21. |
|
Генеральный Dиректор |
2,02% |
0,476 |
|
22. |
|
Економіка та держава |
1,01% |
0,417 |
|
23. |
|
Профиль – Украина |
4,04% |
0,330 |
|
24. |
|
Собственное дело |
2,02% |
0,211 |
|
25. |
|
The Capitalist |
1,01% |
0,060 |
|
–. |
|
КоммерсантЪ-Украина |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Бизнес Тема |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2006 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Ділове видання». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2006 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|