Результати народного голосування за 4 квартал 2009 року у категорії Інтернет-видання / Автомобільний портал
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (Інтернет-аудиторії) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Вирус Свободы |
43,18% |
5 |
|
2. |
|
За рулем – Украина
|
34,09% |
3,95 |
|
3. |
|
АвтоЦентр
|
25,00% |
2,89 |
|
4. |
|
АвтоБлог |
13,64% |
1,58 |
|
5. |
|
Car&Music |
11,36% |
1,32 |
|
6. |
|
AutoBild |
9,09% |
1,05 |
|
7. |
|
Xauto.com.ua |
4,55% |
0,53 |
|
7. |
|
АвтоПортал |
4,55% |
0,53 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2009 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|