Результати народного голосування за 3 квартал 2011 року у категорії Інтернет-видання / Автомобільний портал
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (Інтернет-аудиторії) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
2 |
АвтоЦентр
|
30,00% |
5 |
|
1. |
2 |
За рулем – Украина
|
30,00% |
5 |
|
3. |
|
АвтоОбоз
|
25,00% |
4,17 |
|
3. |
|
AutoBild |
25,00% |
4,17 |
|
5. |
4 |
Car&Music |
15,00% |
2,50 |
|
5. |
1 |
Вирус Свободы |
15,00% |
2,50 |
|
7. |
~ |
Xauto.com.ua |
5,00% |
0,83 |
|
7. |
~ |
АвтоБлог |
5,00% |
0,83 |
|
–. |
|
myDrive – Автобазар України |
0,00% |
0 |
|
–. |
3 |
АвтоПортал |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|