Результати народного голосування за 1 квартал 2012 року у категорії Інтернет-видання / Автомобільний портал
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (Інтернет-аудиторії) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Автобазар
|
69,57% |
5 |
|
2. |
1 |
АвтоЦентр
|
34,78% |
2,50 |
|
3. |
2 |
За рулем – Украина
|
30,43% |
2,19 |
|
4. |
3 |
АвтоОбоз
|
21,74% |
1,56 |
|
5. |
4 |
АвтоПортал |
13,04% |
0,94 |
|
6. |
5 |
AutoBild |
8,70% |
0,63 |
|
6. |
7 |
Car&Music |
8,70% |
0,63 |
|
8. |
6 |
myDrive – Автобазар України |
4,35% |
0,31 |
|
8. |
|
АвтоБлог |
4,35% |
0,31 |
|
8. |
7 |
Вирус Свободы |
4,35% |
0,31 |
|
–. |
6 |
Xauto.com.ua |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Транс миссия |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2012 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|