Підсумкові результати голосування 2015 року за інтегральною оцінкою у категорії Інтернет-видання / Автомобільний портал
Комплексний, «абсолютний» рейтинг розраховується
за результатами голосування трьох респондентських груп.
|
|
Споживачі (40%) |
|
Експерти (40%) |
|
Знаменитості (20%) |
|
Інтегральний рейтинг складається за оцінками трьох журі. Фаворитів року визначають:
Споживачі (небайдужа громадськість),
Експерти (авторитетні спеціалісти даного напрямку ринку) і
Журі Успішних Людей (відомі публічні люди і знаменитості).
При формуванні комплексних рейтингів, прийняті наступні вагомості:
|
Абсолютний бал = нормований до 5-бальної шкали
(середній за рік бал Споживачів × 0,4) +
(бал Експертів × 0,4) +
(бал Журі Успішних Людей × 0,2).
|
1. |
|
Автобазар
|
|
5 |
|
2. |
|
АвтоЦентр
|
|
3,22 |
|
3. |
|
AUTO-Consulting |
|
2,72 |
|
4. |
5 |
AutoBild |
|
2,30 |
|
5. |
8 |
Auto EVO
|
|
1,95 |
|
6. |
10 |
За рулем – Украина
|
|
1,69 |
|
7. |
9 |
Car&Music |
|
1,47 |
|
8. |
6 |
АвтоПортал |
|
1,396 |
|
9. |
7 |
АвтоОбоз
|
|
1,395 |
|
10. |
11 |
Turbo.ua |
|
0,754 |
|
11. |
17 |
Autonews.rbc.ua |
|
0,677 |
|
12. |
16 |
АВТОпортал |
|
0,657 |
|
13. |
|
Mashyna.com.ua |
|
0,405 |
|
14. |
|
kermo.ua – Автобазар України |
|
0,369 |
|
15. |
4 |
myDrive – Автобазар України |
|
0,192 |
|
16. |
15 |
Транс миссия |
|
0,167 |
|
17. |
12 |
Вирус Свободы |
|
0,151 |
|
18. |
11 |
Xauto.com.ua |
|
0,132 |
|
19. |
13 |
АвтоБлог |
|
0,131 |
| |
|
Конкурсант що посів 1-ую позицію в даному рейтингу, є найуспішнішим інтернет-порталом України 2015 року в категорії «Автомобільний портал»! Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|