Результати народного голосування 2014 року у категорії Телеканали / Дитячий телеканал
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (глядачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
3 |
Малятко TV |
32,10% |
5 |
|
2. |
4 |
Карусель |
30,86% |
4,89 |
|
3. |
5 |
Плюсплюс (ТРК «Студiя 1+1»)
|
27,16% |
4,22 |
|
4. |
1 |
Nickelodeon |
24,69% |
3,75 |
|
5. |
2 |
Пиксель (U.A. Inter Media Group)
|
23,46% |
3,59 |
|
6. |
|
Cartoon Network (Віасат)
|
13,58% |
2,25 |
|
7. |
|
BabyTV |
3,70% |
0,65 |
|
8. |
|
Мультимания |
2,47% |
0,26 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2014 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Дитячий телеканал». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2014 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|