Результати народного голосування 2016 року у категорії Інтернет-видання / Сайт про міське життя, моду та культуру
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (Інтернет-аудиторії) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Наш Киев |
35,87% |
5 |
|
2. |
|
Kievfashionpeople.com |
29,15% |
3,95 |
|
3. |
|
Gloss.ua |
17,94% |
2,51 |
|
4. |
|
Bit.ua |
13,90% |
2,01 |
|
5. |
|
Platfor.ma |
11,66% |
1,69 |
|
6. |
|
Cultprostir.ua |
8,52% |
1,27 |
|
7. |
|
Jetsetter.ua |
7,62% |
1,09 |
|
8. |
|
Büro24/7.ua |
6,73% |
0,96 |
|
9. |
|
Nargis.com.ua |
6,28% |
0,87 |
|
10. |
|
TalkToMe |
5,83% |
0,82 |
|
11. |
|
БЖ |
5,38% |
0,79 |
|
12. |
|
Inspired.com.ua |
0,90% |
0,639 |
|
13. |
|
Bestin.ua |
4,48% |
0,638 |
|
14. |
|
Styleinsider.com.ua |
3,59% |
0,466 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2016 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Сайт про міське життя, моду та культуру». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2016 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|