«Фаворити Успіху» logo Сайт про міське життя, моду та культуру :: Результати народного голосування за 2 квартал 2016 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 2 квартал 2016 року у категорії
Інтернет-видання / Сайт про міське життя, моду та культуру
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (Інтернет-аудиторії) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Kievfashionpeople.com  44,23% 5
2. Наш Киев  21,15% 2,39
3. Gloss.ua  17,31% 1,96
4. Jetsetter.ua  11,54% 1,30
4. Platfor.ma  11,54% 1,30
6. Bit.ua  9,62% 1,09
7. Bestin.ua  7,69% 0,87
7. Büro24/7.ua  7,69% 0,87
9. Styleinsider.com.ua  5,77% 0,65
9. TalkToMe  5,77% 0,65
9. БЖ  5,77% 0,65
12. Nargis.com.ua  3,85% 0,43
13. Cultprostir.ua  1,92% 0,22

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2016 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/media/city-fashion-culture-portal/?results=20162