Результати народного голосування за 2 квартал 2016 року у категорії Інтернет-видання / Сайт про міське життя, моду та культуру
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (Інтернет-аудиторії) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Kievfashionpeople.com |
44,23% |
5 |
|
2. |
|
Наш Киев |
21,15% |
2,39 |
|
3. |
|
Gloss.ua |
17,31% |
1,96 |
|
4. |
|
Jetsetter.ua |
11,54% |
1,30 |
|
4. |
|
Platfor.ma |
11,54% |
1,30 |
|
6. |
|
Bit.ua |
9,62% |
1,09 |
|
7. |
|
Bestin.ua |
7,69% |
0,87 |
|
7. |
|
Büro24/7.ua |
7,69% |
0,87 |
|
9. |
|
Styleinsider.com.ua |
5,77% |
0,65 |
|
9. |
|
TalkToMe |
5,77% |
0,65 |
|
9. |
|
БЖ |
5,77% |
0,65 |
|
12. |
|
Nargis.com.ua |
3,85% |
0,43 |
|
13. |
|
Cultprostir.ua |
1,92% |
0,22 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2016 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|