Результати народного голосування 2019 року у категорії Інтернет-видання / Сайт про міське життя, моду та культуру
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (Інтернет-аудиторії) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Vgorode.ua |
19,79% |
5 |
|
2. |
7 |
Gloss.ua |
14,44% |
4,03 |
|
3. |
2 |
Наш Киев |
14,44% |
3,76 |
|
4. |
20 |
The Village |
12,83% |
3,60 |
|
5. |
|
Mesta – пошук закладів |
3,74% |
3,10 |
|
6. |
23 |
Столичний дозор |
9,63% |
2,41 |
|
7. |
|
GLORY
|
9,09% |
2,36 |
|
8. |
|
Clutch |
8,56% |
2,18 |
|
9. |
5 |
InKyiv |
8,02% |
2,09 |
|
10. |
12 |
Cultprostir.ua |
6,42% |
2,05 |
|
11. |
14 |
Bestin.ua |
8,02% |
1,99 |
|
12. |
4 |
Bit.ua |
8,02% |
1,95 |
|
13. |
10 |
Хмарочос. Київський міський журнал |
5,88% |
1,67 |
|
14. |
22 |
Блог-обзор «Поресторанам» |
5,35% |
1,59 |
|
15. |
13 |
Büro24/7.ua |
5,88% |
1,58 |
|
16. |
14 |
Fashion talksss |
5,88% |
1,53 |
|
17. |
11 |
Jetsetter.ua |
4,81% |
1,37 |
|
18. |
16 |
БЖ |
4,28% |
1,20 |
|
19. |
22 |
Kiev.zagranitsa.com |
4,28% |
1,18 |
|
20. |
6 |
Platfor.ma |
3,74% |
1,14 |
|
21. |
3 |
Odessa City |
4,28% |
1,08 |
|
22. |
9 |
Kiev.klyonze.com |
4,28% |
1,06 |
|
23. |
|
Chernozem.info |
3,74% |
1,04 |
|
24. |
17 |
CutInsight.com |
2,14% |
0,71 |
|
24. |
19 |
Inspired.com.ua |
3,21% |
0,71 |
|
26. |
21 |
TalkToMe |
2,67% |
0,58 |
|
27. |
15 |
Pre — party |
1,60% |
0,46 |
|
28. |
|
Studioofmydreams.blogspot.com |
1,07% |
0,40 |
|
29. |
25 |
Stylespot.com.ua |
1,07% |
0,35 |
|
30. |
26 |
Gvult |
1,07% |
0,24 |
|
31. |
18 |
Kievfashionpeople.com |
0,53% |
0,11 |
|
–. |
24 |
Styleinsider.com.ua |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2019 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Сайт про міське життя, моду та культуру». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2019 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|