Результати народного голосування за 2 квартал 2006 року у категорії Профільні видання / Видання для споживачів
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Эксперт Вкуса |
40,63% |
5 |
|
2. |
|
Magazin |
21,88% |
2,69 |
|
2. |
|
Справочник потребителя |
21,88% |
2,69 |
|
4. |
|
Послуги. Товари. Ціни |
15,63% |
1,92 |
|
5. |
|
Потребитель + рынок |
9,38% |
1,15 |
|
5. |
|
Продукты & ингридиенты |
9,38% |
1,15 |
|
5. |
|
Товар лицом |
9,38% |
1,15 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2006 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|