«Фаворити Успіху» logo Видання для споживачів :: Результати народного голосування за 2 квартал 2006 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 2 квартал 2006 року у категорії
Профільні видання / Видання для споживачів
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Эксперт Вкуса  40,63% 5
2. Magazin  21,88% 2,69
2. Справочник потребителя  21,88% 2,69
4. Послуги. Товари. Ціни  15,63% 1,92
5. Потребитель + рынок  9,38% 1,15
5. Продукты & ингридиенты  9,38% 1,15
5. Товар лицом  9,38% 1,15

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2006 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/media/consumers-publication/?results=20062