Результати народного голосування за 1 квартал 2011 року у категорії Профільні видання / Видання для споживачів
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Едим со вкусом |
51,11% |
5 |
|
2. |
4 |
Кушать подано!
|
40,00% |
3,91 |
|
3. |
|
Обрати внимание (с Татьяной Рамус) |
13,33% |
1,30 |
|
3. |
2 |
Кулинарные идеи |
13,33% |
1,30 |
|
3. |
|
Эксперт Вкуса |
13,33% |
1,30 |
|
6. |
4 |
Потребитель + рынок |
8,89% |
0,87 |
|
7. |
~ |
Продукты & ингридиенты |
4,44% |
0,43 |
|
7. |
|
Споживач інфо |
4,44% |
0,43 |
|
9. |
2 |
Послуги. Товари. Ціни |
2,22% |
0,22 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|