«Фаворити Успіху» logo Видання для споживачів :: Результати народного голосування за 1 квартал 2011 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 1 квартал 2011 року у категорії
Профільні видання / Видання для споживачів
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Едим со вкусом  51,11% 5
2.
4
Кушать подано!  40,00% 3,91
3. Обрати внимание (с Татьяной Рамус)  13,33% 1,30
3.
2
Кулинарные идеи  13,33% 1,30
3. Эксперт Вкуса  13,33% 1,30
6.
4
Потребитель + рынок  8,89% 0,87
7.
~
Продукты & ингридиенты  4,44% 0,43
7. Споживач інфо  4,44% 0,43
9.
2
Послуги. Товари. Ціни  2,22% 0,22

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/media/consumers-publication/?results=20111