«Фаворити Успіху» logo Видання для споживачів :: Результати народного голосування 2011 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування 2011 року у категорії
Профільні видання / Видання для споживачів
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Едим со вкусом  47,13% 5
2.
3
Кушать подано!  36,78% 3,94
3.
8
Эксперт Вкуса  12,64% 1,95
4.
6
Обрати внимание (с Татьяной Рамус)  13,79% 1,78
5.
4
Потребитель + рынок  10,34% 1,26
6.
2
Кулинарные идеи  11,49% 1,12
7.
5
Послуги. Товари. Ціни  9,20% 0,93
8. Споживач інфо  5,75% 0,61
9.
7
Продукты & ингридиенты  4,60% 0,36

Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2011 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Видання для споживачів».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/media/consumers-publication/?results=2011U