«Фаворити Успіху» logo Видання для споживачів :: Результати народного голосування 2012 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування 2012 року у категорії
Профільні видання / Видання для споживачів
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Едим со вкусом  35,00% 5
2.
4
Обрати внимание (с Татьяной Рамус)  22,50% 4,08
3.
2
Кушать подано!  32,50% 4
4.
5
Потребитель + рынок  15,00% 2,15
5.
6
Кулинарные идеи  12,50% 1,23
6.
7
Послуги. Товари. Ціни  10,00% 1,08
7.
3
Эксперт Вкуса  5,00% 0,77
8.
9
Продукты & ингридиенты  5,00% 0,62
9.
8
Споживач інфо  2,50% 0,31

Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2012 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Видання для споживачів».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2012 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/media/consumers-publication/?results=2012U