Результати народного голосування за 3 квартал 2011 року у категорії Телеканали / Розважальний канал
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (глядачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
2 |
СТБ
|
72,41% |
5 |
|
2. |
1 |
Новий канал |
56,90% |
3,93 |
|
3. |
|
MTV Україна |
27,59% |
1,90 |
|
4. |
5 |
ТЕТ |
17,24% |
1,19 |
|
5. |
|
QTV
|
10,34% |
0,71 |
|
6. |
4 |
Максі-ТВ |
8,62% |
0,60 |
|
7. |
6 |
СІТІ
|
6,90% |
0,48 |
|
8. |
~ |
Меню-ТВ |
3,45% |
0,24 |
|
9. |
~ |
Real Estate |
1,72% |
0,12 |
|
9. |
|
Мега
|
1,72% |
0,12 |
|
–. |
|
PRO ВСЕ |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Київська Русь |
0,00% |
0 |
|
–. |
7 |
ЭКО-ТВ |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|