Результати народного голосування 2011 року у категорії Телеканали / Розважальний канал
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (глядачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
2 |
СТБ
|
74,38% |
5 |
|
2. |
1 |
Новий канал |
57,81% |
3,79 |
|
3. |
4 |
ТЕТ |
20,31% |
1,40 |
|
4. |
3 |
MTV Україна |
19,69% |
1,27 |
|
5. |
6 |
QTV
|
9,06% |
0,64 |
|
6. |
7 |
СІТІ
|
7,19% |
0,50 |
|
7. |
5 |
Максі-ТВ |
6,56% |
0,46 |
|
8. |
10 |
Мега
|
4,69% |
0,29 |
|
9. |
11 |
Меню-ТВ |
2,19% |
0,14 |
|
10. |
9 |
Real Estate |
1,25% |
0,08 |
|
11. |
~ |
PRO ВСЕ |
0,31% |
0,03 |
|
11. |
8 |
ЭКО-ТВ |
0,31% |
0,03 |
|
13. |
12 |
Київська Русь |
0,31% |
0,02 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2011 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Розважальний канал». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|