Результати народного голосування 2012 року у категорії Телеканали / Розважальний канал
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (глядачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
СТБ
|
67,26% |
5 |
|
2. |
|
Новий канал |
55,95% |
4,37 |
|
3. |
|
ТЕТ |
23,81% |
1,91 |
|
4. |
|
Comedy TV |
2,98% |
1,03 |
|
–. |
|
Discovery |
2,98% |
1,03 |
|
5. |
4 |
MTV Україна |
12,50% |
0,94 |
|
6. |
5 |
QTV
|
11,31% |
0,85 |
|
7. |
8 |
Мега
|
11,31% |
0,82 |
|
–. |
6 |
СІТІ
|
4,76% |
0,33 |
|
8. |
7 |
Максі-ТВ |
1,79% |
0,14 |
|
9. |
11 |
PRO ВСЕ |
1,19% |
0,12 |
|
10. |
12 |
Київська Русь |
1,79% |
0,11 |
|
10. |
9 |
Меню-ТВ |
1,79% |
0,11 |
|
–. |
11 |
ЭКО-ТВ |
0,60% |
0,05 |
|
–. |
10 |
Real Estate |
0,60% |
0,03 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2012 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Розважальний канал». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2012 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|