Результати народного голосування за 1 квартал 2013 року у категорії Телеканали / Розважальний канал
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (глядачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
СТБ
|
75,38% |
5 |
|
2. |
|
Новий канал |
53,85% |
3,57 |
|
3. |
|
ТЕТ |
20,00% |
1,33 |
|
4. |
5 |
MTV Україна |
15,38% |
1,02 |
|
5. |
4 |
QTV
|
12,31% |
0,82 |
|
6. |
|
Comedy TV |
10,77% |
0,71 |
|
7. |
|
FashionTV |
6,15% |
0,41 |
|
8. |
|
Гумор ТБ (Бабай) |
4,62% |
0,31 |
|
9. |
|
StarTV |
3,08% |
0,20 |
|
9. |
|
Ukrainian Fashion
|
3,08% |
0,20 |
|
9. |
|
Ностальгия |
3,08% |
0,20 |
|
12. |
|
World Fashion |
1,54% |
0,10 |
|
12. |
7 |
Максі-ТВ |
1,54% |
0,10 |
|
12. |
5 |
Мега
|
1,54% |
0,10 |
|
12. |
6 |
Меню-ТВ |
1,54% |
0,10 |
|
–. |
|
Discovery
|
1,54% |
0,10 |
|
–. |
|
PRO ВСЕ |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Wedding TV |
0,00% |
0 |
|
–. |
6 |
Київська Русь |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Парк развлечений |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Real Estate |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
СІТІ
|
0,00% |
0 |
|
–. |
|
ЭКО-ТВ |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2013 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|