Результати народного голосування 2013 року у категорії Телеканали / Розважальний канал
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (глядачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
СТБ
|
80,92% |
5 |
|
2. |
|
Новий канал |
50,38% |
3,13 |
|
3. |
|
ТЕТ |
22,14% |
1,38 |
|
4. |
|
Comedy TV |
13,36% |
0,81 |
|
5. |
6 |
QTV
|
12,98% |
0,79 |
|
6. |
5 |
MTV Україна |
11,07% |
0,68 |
|
7. |
|
Мега
|
9,16% |
0,53 |
|
8. |
|
FashionTV |
6,87% |
0,42 |
|
9. |
|
Ностальгия |
4,20% |
0,26 |
|
10. |
|
Ukrainian Fashion
|
4,20% |
0,25 |
|
11. |
|
Гумор ТБ (Бабай) |
3,82% |
0,24 |
|
12. |
10 |
Меню-ТВ |
2,67% |
0,16 |
|
13. |
|
StarTV |
2,29% |
0,14 |
|
14. |
|
World Fashion |
2,29% |
0,132 |
|
15. |
8 |
Максі-ТВ |
1,91% |
0,129 |
|
–. |
~ |
Discovery
|
0,38% |
0,102 |
|
16. |
9 |
PRO ВСЕ |
1,15% |
0,064 |
|
17. |
10 |
Київська Русь |
0,76% |
0,041 |
|
18. |
|
Парк развлечений |
0,38% |
0,028 |
|
19. |
|
Wedding TV |
0,38% |
0,022 |
|
–. |
|
Real Estate |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
СІТІ
|
0,00% |
0 |
|
–. |
|
ЭКО-ТВ |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2013 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Розважальний канал». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2013 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|