Результати народного голосування за 1 квартал 2014 року у категорії Телеканали / Розважальний канал
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (глядачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
СТБ
|
84,21% |
5 |
|
2. |
|
Новий канал
|
47,37% |
2,81 |
|
3. |
|
ТЕТ |
28,95% |
1,72 |
|
4. |
6 |
Comedy TV |
13,16% |
0,78 |
|
4. |
9 |
StarTV |
13,16% |
0,78 |
|
6. |
10 |
Мега
|
10,53% |
0,63 |
|
7. |
|
FashionTV |
7,89% |
0,47 |
|
8. |
4 |
MTV Україна |
5,26% |
0,31 |
|
8. |
5 |
QTV
|
5,26% |
0,31 |
|
8. |
9 |
Ukrainian Fashion
|
5,26% |
0,31 |
|
8. |
|
Гумор ТБ (Бабай)
|
5,26% |
0,31 |
|
8. |
10 |
Максі-ТВ |
5,26% |
0,31 |
|
8. |
9 |
Ностальгия |
5,26% |
0,31 |
|
14. |
~ |
Wedding TV |
2,63% |
0,16 |
|
14. |
10 |
World Fashion |
2,63% |
0,16 |
|
14. |
~ |
Київська Русь |
2,63% |
0,16 |
|
14. |
10 |
Меню-ТВ |
2,63% |
0,16 |
|
–. |
|
PRO ВСЕ |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Парк развлечений |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2014 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|