Результати народного голосування за 4 квартал 2014 року у категорії Телеканали / Розважальний канал
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (глядачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
СТБ
|
78,00% |
5 |
|
2. |
|
Новий канал
|
38,00% |
2,44 |
|
3. |
|
ТЕТ |
26,00% |
1,67 |
|
4. |
6 |
MTV Україна |
22,00% |
1,41 |
|
4. |
5 |
QTV
|
22,00% |
1,41 |
|
6. |
4 |
Comedy TV |
18,00% |
1,15 |
|
7. |
|
FashionTV |
8,00% |
0,51 |
|
8. |
10 |
PRO ВСЕ |
6,00% |
0,38 |
|
9. |
|
StarTV |
4,00% |
0,26 |
|
9. |
8 |
Ukrainian Fashion
|
4,00% |
0,26 |
|
9. |
|
Гумор ТБ (Бабай)
|
4,00% |
0,26 |
|
9. |
10 |
Максі-ТВ |
4,00% |
0,26 |
|
9. |
4 |
Мега
|
4,00% |
0,26 |
|
9. |
|
Ностальгия |
4,00% |
0,26 |
|
15. |
~ |
Wedding TV |
2,00% |
0,13 |
|
15. |
~ |
Парк развлечений |
2,00% |
0,13 |
|
–. |
9 |
World Fashion |
0,00% |
0 |
|
–. |
9 |
Київська Русь |
0,00% |
0 |
|
–. |
9 |
Меню-ТВ |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2014 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|