Підсумкові результати голосування 2016 року за інтегральною оцінкою у категорії Телеканали / Розважальний канал
Комплексний, «абсолютний» рейтинг розраховується
за результатами голосування трьох респондентських груп.
|
|
Споживачі (40%) |
|
Експерти (40%) |
|
Знаменитості (20%) |
|
Інтегральний рейтинг складається за оцінками трьох журі. Фаворитів року визначають:
Споживачі (небайдужа громадськість),
Експерти (авторитетні спеціалісти даного напрямку ринку) і
Журі Успішних Людей (відомі публічні люди і знаменитості).
При формуванні комплексних рейтингів, прийняті наступні вагомості:
|
Абсолютний бал = нормований до 5-бальної шкали
(середній за рік бал Споживачів × 0,4) +
(бал Експертів × 0,4) +
(бал Журі Успішних Людей × 0,2).
|
1. |
|
СТБ
|
|
5 |
|
2. |
|
Новий канал
|
|
3,51 |
|
3. |
6 |
НЛО TV |
|
2,99 |
|
4. |
3 |
ТЕТ |
|
1,30 |
|
5. |
4 |
MTV Україна |
|
0,68 |
|
6. |
8 |
Мега
|
|
0,67 |
|
7. |
|
QTV
|
|
0,64 |
|
8. |
9 |
Comedy TV |
|
0,53 |
|
9. |
17 |
Ностальгия |
|
0,39 |
|
10. |
|
Гумор ТБ (Бабай)
|
|
0,35 |
|
11. |
14 |
Ukrainian Fashion
|
|
0,34 |
|
12. |
19 |
Wedding TV |
|
0,31 |
|
13. |
5 |
Максі-ТВ |
|
0,27 |
|
14. |
18 |
PRO ВСЕ |
|
0,13 |
|
15. |
12 |
FashionTV |
|
0,12 |
|
15. |
16 |
Парк развлечений |
|
0,12 |
|
17. |
15 |
Меню-ТВ |
|
0,042 |
|
18. |
13 |
StarTV |
|
0,039 |
|
18. |
11 |
World Fashion |
|
0,039 |
|
20. |
|
Київська Русь |
|
0,032 |
| |
|
Конкурсант що посів 1-шу позицію в даному рейтингу, є найпопулярнішим та найуспішнішим каналом України 2016 року в категорії «Розважальний канал»! Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2016 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|