Результати народного голосування за 1 квартал 2016 року у категорії Телеканали / Розважальний канал
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (глядачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
СТБ
|
80,95% |
5 |
|
2. |
|
Новий канал
|
52,38% |
3,24 |
|
3. |
|
ТЕТ |
42,86% |
2,65 |
|
4. |
|
QTV
|
17,46% |
1,08 |
|
4. |
|
НЛО TV |
17,46% |
1,08 |
|
6. |
4 |
Мега
|
9,52% |
0,59 |
|
7. |
5 |
Comedy TV |
7,94% |
0,49 |
|
8. |
4 |
MTV Україна |
6,35% |
0,39 |
|
9. |
6 |
FashionTV |
3,17% |
0,20 |
|
9. |
10 |
PRO ВСЕ |
3,17% |
0,20 |
|
9. |
10 |
Гумор ТБ (Бабай)
|
3,17% |
0,20 |
|
9. |
8 |
Максі-ТВ |
3,17% |
0,20 |
|
9. |
~ |
Парк развлечений |
3,17% |
0,20 |
|
14. |
10 |
Wedding TV |
1,59% |
0,10 |
|
14. |
10 |
Меню-ТВ |
1,59% |
0,10 |
|
14. |
7 |
Ностальгия |
1,59% |
0,10 |
|
–. |
9 |
StarTV |
0,00% |
0 |
|
–. |
8 |
Ukrainian Fashion
|
0,00% |
0 |
|
–. |
10 |
World Fashion |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Київська Русь |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2016 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|