Результати народного голосування за 3 квартал 2016 року у категорії Телеканали / Розважальний канал
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (глядачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
СТБ
|
66,67% |
5 |
|
2. |
|
Новий канал
|
59,26% |
4,44 |
|
3. |
5 |
НЛО TV |
27,78% |
2,08 |
|
3. |
|
ТЕТ |
27,78% |
2,08 |
|
5. |
4 |
Мега
|
22,22% |
1,67 |
|
6. |
9 |
QTV
|
18,52% |
1,39 |
|
7. |
6 |
MTV Україна |
14,81% |
1,11 |
|
8. |
7 |
Максі-ТВ |
5,56% |
0,42 |
|
8. |
10 |
Ностальгия |
5,56% |
0,42 |
|
10. |
8 |
Comedy TV |
3,70% |
0,28 |
|
10. |
9 |
FashionTV |
3,70% |
0,28 |
|
10. |
|
Парк развлечений |
3,70% |
0,28 |
|
13. |
9 |
PRO ВСЕ |
1,85% |
0,14 |
|
13. |
10 |
Wedding TV |
1,85% |
0,14 |
|
13. |
10 |
Гумор ТБ (Бабай)
|
1,85% |
0,14 |
|
13. |
10 |
Київська Русь |
1,85% |
0,14 |
|
13. |
10 |
Меню-ТВ |
1,85% |
0,14 |
|
–. |
9 |
StarTV |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Ukrainian Fashion
|
0,00% |
0 |
|
–. |
|
World Fashion |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2016 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|