Результати народного голосування 2016 року у категорії Телеканали / Розважальний канал
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (глядачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
СТБ
|
70,92% |
5 |
|
2. |
|
Новий канал
|
50,00% |
3,50 |
|
3. |
|
ТЕТ |
31,63% |
2,14 |
|
4. |
|
Мега
|
18,37% |
1,40 |
|
5. |
7 |
НЛО TV |
19,39% |
1,37 |
|
6. |
|
QTV
|
15,31% |
1,03 |
|
7. |
5 |
MTV Україна |
11,22% |
0,87 |
|
8. |
|
Comedy TV |
6,63% |
0,48 |
|
9. |
11 |
Ностальгия |
5,10% |
0,41 |
|
10. |
9 |
Максі-ТВ |
5,10% |
0,39 |
|
11. |
14 |
PRO ВСЕ |
4,08% |
0,33 |
|
11. |
13 |
Гумор ТБ (Бабай)
|
4,08% |
0,33 |
|
13. |
10 |
FashionTV |
4,08% |
0,31 |
|
13. |
20 |
Парк развлечений |
4,08% |
0,31 |
|
15. |
|
Ukrainian Fashion
|
3,06% |
0,28 |
|
16. |
|
Wedding TV |
2,55% |
0,21 |
|
17. |
18 |
Меню-ТВ |
1,53% |
0,104 |
|
18. |
12 |
StarTV |
1,02% |
0,097 |
|
18. |
17 |
World Fashion |
1,02% |
0,097 |
|
20. |
19 |
Київська Русь |
1,02% |
0,079 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2016 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Розважальний канал». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2016 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|