Результати народного голосування за 2 квартал 2018 року у категорії Телеканали / Розважальний канал
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (глядачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
СТБ
|
61,54% |
5 |
|
2. |
|
Новий канал
|
51,28% |
4,17 |
|
3. |
|
ТЕТ |
23,08% |
1,88 |
|
4. |
6 |
QTV
|
15,38% |
1,25 |
|
–. |
4 |
Comedy TV |
15,38% |
1,25 |
|
5. |
9 |
FashionTV |
12,82% |
1,04 |
|
5. |
7 |
Мега
|
12,82% |
1,04 |
|
5. |
|
НЛО TV |
12,82% |
1,04 |
|
–. |
8 |
Максі-ТВ |
10,26% |
0,83 |
|
8. |
11 |
Гумор ТБ (Бабай)
|
7,69% |
0,63 |
|
9. |
~ |
World Fashion |
5,13% |
0,42 |
|
10. |
12 |
StarTV |
2,56% |
0,21 |
|
10. |
12 |
Ностальгия |
2,56% |
0,21 |
|
–. |
12 |
PRO ВСЕ |
0,00% |
0 |
|
–. |
10 |
Київська Русь |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Парк развлечений |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2018 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|