Результати народного голосування за 2 квартал 2019 року у категорії Телеканали / Розважальний канал
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (глядачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
СТБ
|
50,00% |
5 |
|
2. |
|
Новий канал |
47,50% |
4,75 |
|
3. |
|
ТЕТ |
20,00% |
2 |
|
4. |
5 |
НЛО TV |
17,50% |
1,75 |
|
5. |
|
Мега
|
12,50% |
1,25 |
|
6. |
4 |
QTV
|
10,00% |
1 |
|
6. |
8 |
StarTV |
10,00% |
1 |
|
6. |
|
Гумор ТБ (Бабай)
|
10,00% |
1 |
|
9. |
5 |
FashionTV |
7,50% |
0,75 |
|
9. |
~ |
PRO ВСЕ |
7,50% |
0,75 |
|
11. |
~ |
Київська Русь |
5,00% |
0,50 |
|
11. |
8 |
Ностальгия
|
5,00% |
0,50 |
|
–. |
~ |
Comedy TV |
5,00% |
0,50 |
|
13. |
7 |
World Fashion
|
2,50% |
0,25 |
|
–. |
|
Парк развлечений
|
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2019 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|