Результати народного голосування 2006 року у категорії Друковані видання / Розважальне видання
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Отдохни! |
36,56% |
5 |
|
–. |
|
7+7я |
13,98% |
4,81 |
|
2. |
|
Viva! Украина (Едіпресс Україна) |
33,33% |
4,68 |
|
3. |
|
Афиша |
31,18% |
4,34 |
|
4. |
|
Топ-10 (ex-10 дней) |
15,05% |
1,94 |
|
5. |
|
Уикенд |
6,45% |
0,84 |
|
6. |
|
Вся неделя |
2,15% |
0,32 |
|
6. |
|
Наш досуг |
2,15% |
0,32 |
|
8. |
|
Твой досуг |
2,15% |
0,27 |
|
9. |
|
Elite Club |
1,08% |
0,19 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2006 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Розважальне видання». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2006 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|