Результати народного голосування 2011 року у категорії Друковані видання / Розважальне видання
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Viva! Украина (Едіпресс Україна)
|
59,47% |
5 |
|
2. |
|
Отдохни!
|
53,16% |
4,28 |
|
3. |
|
Story |
37,89% |
3,19 |
|
4. |
|
Твои кумиры
|
12,11% |
1,28 |
|
5. |
6 |
Уикенд |
10,53% |
0,92 |
|
6. |
5 |
Бульвар Гордона |
8,42% |
0,82 |
|
7. |
8 |
Твой досуг |
7,37% |
0,64 |
|
8. |
9 |
Glance |
7,89% |
0,60 |
|
–. |
12 |
Travel News |
4,21% |
0,46 |
|
9. |
13 |
Українська Туристична Газета |
3,16% |
0,37 |
|
10. |
7 |
What’s on |
3,16% |
0,29 |
|
–. |
~ |
Elite Club |
2,63% |
0,27 |
|
–. |
~ |
Топ-10 (ex-10 дней) |
2,63% |
0,27 |
|
–. |
~ |
Азарт |
1,58% |
0,18 |
|
11. |
10 |
Вся неделя |
2,11% |
0,10 |
|
12. |
11 |
Pop idol |
1,58% |
0,07 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2011 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Розважальне видання». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|