Результати народного голосування за 3 квартал 2012 року у категорії Друковані видання / Розважальне видання
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Viva! Украина (Едіпресс Україна)
|
66,67% |
5 |
|
2. |
|
Отдохни!
|
46,67% |
3,50 |
|
–. |
2 |
Story |
40,00% |
3 |
|
3. |
|
Твои кумиры
|
20,00% |
1,50 |
|
4. |
5 |
Українська Туристична Газета |
13,33% |
1 |
|
5. |
~ |
Вся неделя |
6,67% |
0,50 |
|
5. |
4 |
Твой досуг |
6,67% |
0,50 |
|
–. |
5 |
Glance |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Pop idol |
0,00% |
0 |
|
–. |
5 |
What’s on |
0,00% |
0 |
|
–. |
5 |
Бульвар Гордона |
0,00% |
0 |
|
–. |
3 |
Уикенд |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2012 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|